12hafsagunkokkaya96 Güzel anneler 2. Ve 3. Doğum arasindaki fark nedir açılma daha mi hızlı oluyor 3. Doğum daha mi kolay yazar misniz ??
ahlem34 12hafsagunkokkaya96 benimki ilk ilk gebelikten hemen açılma oldu 38 haftalıktan çok kolay bir normal bir doğum yaptım ama bu ikinciden 40 hafta oldum daha hala açılma yok sancı yok yarın bakacağım işte su sancı verecekler