Bi kaç gün oluyor yaptıralı sizin ve eşinizin kan grubunu gösterir belge yada kart hatta nüfus cüzdanınızda yazıyorsa onun fotokopisi dahi olabilir verdiğinizde devlet karşılıyor dediler. Ben özele gidiyorum kan tahlili verdim eşimde cüzdan fotokopisi bi sonraki gün iğneyi onlar yaptılar biz almadık herhangi bi yerden