Mstfamikram_60 Benusi6535 hayırlısı ile gelsinler vakti saati tamam olunca ne erken ne geç sağlıklı olsunlar da tek
Benusi6535 Guler_2 hayır canm gayet iyi bence benimde o haftada bebegin kilosu o kadardı düşünme bunları h8c takma kafana🥰
Benusi6535 545425 banada oluyor o aşağıya doğru baskı yapıyor bide kemik ağrılarım başladı artık bizde 32+6 günlük olduk🥰
Benusi6535 Ervaa35 bende komple ev boyaticam bide biraz tadilat aynı valla sonra dedim hazırlıkları yapiyim artk benimde gözümde çok büyüyor bide bi kızım var oda kuc7k daha 3.50 yasinda🥰
Ervaa35 Benusi6535 benımde oğlum var tam martta 4 yasını doldurcak kardeşiyle aynı ayda😂😂 bende tadilat yapıyorum evin dekerasyonunu değiştiriyorum doğum bahane değişiklik şahane😂😂
Feyzsali Benusi6535 evet canım ama doğum nasıl olcak belli değil normal olarak ilerliyoruz en son 28. Haftada baş assa dönmüştü sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🥰
lavinya__ Benusi6535 daha erken gelmezse 17 mart sezaryen günüm 🥰 2. Bebeğimi alıcam inşallah kucağıma. Hazırlıklar çantalat dün bitti.
Ozlemkaan Benusi6535 benim de 20 Mart gözüküyor içimden bir ses minik kızçe daha erken de gelebilir diyor ama bakalımmm 🥰💕
Mervesrsy Benusi6535 martın ilk haftası gelebilir dedi doktorumuz ama şu an net değil 13 Mart gözüküyor normal olarak çarşamba günü bakacağız inşallah ☺️ hastane çantanızı hazırladınız mı ?
Mervesrsy Benusi6535 ben de yeni başladım sayılır hastane çantamızı hazırladık gibi birkaç eksiğimiz kaldı şimdi de eşyalarını yıkayıp ütülemeye başlıyorum ben biraz yavaş yavaş yapıyorum aslında bir dinlenip bir iş yapıyorum 😅🙈
Damlaalyz Benusi6535 Doktorum 22 -25 Mart dedi ama eğer kabul.ederse 28 ine isteyecegim bakalım eşimin dogum gününe denk gelsin diye