Benusi6535 Mrb güzel anneler tahmini doğum nezaman bizim mart 20 si falan görünüyor..nasıl gidiyor hamileleiginiz 🥰
Yasmiyy Benusi6535 14 ü görünüyor erken doğum riskim de var tabi hayırlısı hangi günse o zaman gelsin hepimizinki inşalah 🌸
fayting Benusi6535 şu an 26 Mart gibi gözüküyor. Ara ara ağrılarım oluyor kasık ağrısı vs. Ellerimde uyuşma var 🥲 evdeyim hazırlıkları yapmaya başlayacağım 1 haftaya bakalım 34. Haftaya kadar bitirmeyi planlıyorum. 30+5 olduk az kaldı baya heyecanlıyım
Benusi6535 fayting bende artık kıyafetleri yıkayıp ütü yapicam çantasını hazirlicam..sağlıkla gelsin bebegin🥰🤲
Suhedammss Son tarih 22 Mart ama sezeryan olucam ne zman olur bilemiyorum 🙂32+3 olduk 1 haftaya çantayı hazırlamaya basliycam bende
Mstfamikram_60 eda9616 aa aynı sayılıriz 30+6 cinsiyeti ne acaba sağlıkla kucağımıza almak nasıp olsun 🙂