Kızlar istediğim bütün isimleri arkadaşlarım çevrem vs koydu tamam Toprak diyordum o da eşim tarafında var kafama takıyorum yaa aynı isim olsa benden gördü derler diye
Kerem, Yiğit , Aras, Toprak, Ege, Metehan ,Alparslan bu isimleri istiyordum var çevremde
Önerileriniz var mı başka
Bir de çevrenizdekilerle aynı ismi koymak hakkında ne düşünüyorsunuz.bu arada cinsiyet kesin değil erkek olabilir dedi doktor kız olursa ismi Ezgi olacak o hazır 😊