Senzeliha Çok dua istiyorum akşam 11 de başlayan sancilarimla gece 3 e kadar sürmesiyle kendimizi hastahaneye attık 2cm açıklık varmış yatışım yapıldı rabbim hepimizi bir avazda kurtarsin🙏🙏
Annesininbalbocugu Senzeliha Rabbim sağ sağlim kucağıniza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼 Sağlıklı huzurlu mutlu bir yuva nasip etsin şifa getirsin
Annesininbalbocugu Senzeliha Canım peki sancılar azmiydi yoksa bı anda mi şiddetli oldu Benimde şuan belimde ağrı var tam ortası ağrıyor ama kalçamin üstü yani kuyruk sokumumun üstü hafif hafif sanciyor 🙁 Nasıl olcak acaba
Senzeliha Annesininbalbocugu ilk belime girdi şancı azalmadı git gide arttı Ağrı kesici içtim gecmedi sancim bakti k git gide arttı şiddeti gece 3 de hastahaneye geldik .
Annesininbalbocugu Senzeliha Allah kolaylık versin inşallah 🤲🏼 Benimde yarım saat önce belime sanci girdi sonra bı anda kasıklarıma girdi sonra wc ihtiyacım geldi 🙁 Şuan belim sanciyor adet sancısı gibi sizce doğum yaklaşıyor mu
Annesininbalbocugu Senzeliha Valla şuan hiç anlamıyorum ağrılar geliyir gidiyor karman çorman bişi sürekli wc ihtiyacım var bugün yarın doğum başlar ama 🤔 Alt tarafım çıkacak gibi
Senzeliha Annesininbalbocugu rabbim hayirli hayırlı doğumlar nasip etsin ınsllah. Ama doktora gidin nstye bağlasin
Annesininbalbocugu Senzeliha Amin canım benim 🤲🏼 Şuan acildeyim Muaynemi oldum hala 1 cm açıklık var nst ye bağladılar Sonrada doktorumda Muayne edicekmis ultrasonla bakicakl 🤗 Daha doğuma var
Annesininbalbocugu Senzeliha Allah şifa versin tez zamanda kuvezdebn çıksın kucağına alırsın inşallah 🤲🏼 Bebisimde çok şükür iyi 3280 gr olmus çok şükür 🤗