Merhabalar.. 33. Haftada baş aşağı duran minişiim 36+1 de bugün makat geliş 🥲 tekrar dönme ihtimali var mı sizin bebisler ne zaman döndü? Egzersiz yaptınız mı fayda sağladı mi? İnversiyon hareketi yapıyorum simge dumanın ama kontrolden sonra 3 kez yaptım bikac kez daha tekrarlayacagim her gun cuma günü tekrar kontrole gideceğim. Lütfen sizler de benimle bildiklerinizi paylaşır mısınız