1yenianne11 biz de 36+3 olduk. Bugün kontrol var. Uyku tutmadı. Reflü + karpal tünel sendromu beni mahvediyor. Bunlar basit şeyler tabii… gebelik şekeri ve ara sıra yükselen tansiyon da var. Doktorum 37de veya 38de sezaryene alırım şeker tehlikeli diyor. Diyet de çok işe yaramıyor artık. Neyse ki suyumuz falan artmadı bizimkinin maşallahı var. Baş geliş kendisi ama bacaklar sağımda eller solda galiba tam çözemedim. Sezaryene max 10gun normale ise 25 gün var. Nolacak bilmiyorum. Yarın özele doğum yapacağım doktora, çarşamba işe devlete perinatoloji lye gidip son görüşleri alacağız artık….