Artık şubat anneleri olarak sıranın bize geldiğine inanıyorum ve heyecanla buraya yazıyorum 🙏
Nasılsınız hanımlar nasıl gidiyor hazırlıklar bitmiştir diye düşünüyorum benim hazırlıklar bitti şimdi beklemesi kaldı devlet takipliyim bi aksilik çıkmazsa normal doğum gözüküyor 1 şubatta kontrolüm var boyu kilosu ne oldu hiç bilmiyorum sizin bebişler nasıl hareketleri ne durumda sizin ağrı sızınız ne durumda merak ediyorum benim yanlarım boşluklarım mı diyeyim bilmiyorum ağrımaya belime vurmaya başladı geceleri azda olsa uyuyabiliyordum maalesef bu aralar oda yok ve bizim kız baş gelişli olduğu için totişini göğsümün altına yasladı nefes alamıyorum hareket edemiyorum canı saolsun tahmini 4 hafta gibi bi süre sonra kavuşuyoruz eğer erken gelmek istemezse aceleci olmazsa buyurun sohbet edelim yazanlara da şimdiden teşekkür ederim 🤩💕🫶🏻