Sema-can 35 haftalığm, Şehir hastanesi Nesrin kızılaslan takipliyim memnunum, 3 hafta sonra doğumum olucak, sezeryan doğum ve en başından beri ona gittigim icin nesrin hanım yapicak ameliyatımı,daha önce de bu hastanede dogum yapmıştım memnun kaldım.