Munevver1 Haftadayım 3 gündür sadece sağ kasığımda ağrı var doğum sancısı mı yoksa üşütmeden dolayı mı sizce sancı böyle tek taraflı olur mu
Yazmelegi_ Munevver1 bende olanı soyleyim dogum sancısı benim belimden kasıklarma vuran bir ağrıydi ve düzenli 10 dk da bir giriyordu