Perşembe tam 41 oluyorum. Önce normal doğum denenir. Bebek 4 kilo üstü büyük ihtimalle sezeryan olur ama sabah 8de erkenden gel 12 dem sonra birşey yeme dedi. Açılma sancı yoksa yine de suni mi denerler yoksa rahimde yumuşama var mı diye önce ona mı bakarlar sadece? Yani bana daha çok sezeryan olurum gibi konuştu ama normal doğuma uygun musun diye bakılır önce dedi. Boşa Suni çekip sezeryana girmekten korkuyorum