Mebus birkimseee ben 25. Hafta civarlarındaydın yaşadığımda bi kaç hafta sonra ya haptan dı benim ya da kansızlıktandı çünkü kansızlık çıktı kullandığım hapı değiştirdik bi ay sonra hem kanım yükselmişti hemde çarpıntım olmadı bida hiç
Zhra42 birkimseee Bende yaşamıştım onu ya gerçekten çok kötü oluyor insan ben birşey yapmadım ama doğumdan sonra geçti
Linatkgl birkimseee bende yeni iki gündür yaşıyorum birden oluyor bayılacak gibi dizim bağı çözülüyor bulantım oluyor düşecek gibi çarpıntı yaşıyorum ya
Zeliha0707 Evet ben dde vardı çarpıntı nefes darlığı ve aniden halsizlik çöküyordu tiroitim çok düşük çıktı benim