Merhabalar ikili test sonucumu aldım bugün. Kombine risk 1/59 çıktı Dr amniyosentez önerdi. Fakat risklerden de bahsetti. Düşük olasılığı. Yurt dışında yapılan bir test daha varmış. O testi yaptıran var mı acaba? İsmini de söyledi de unuttum o şokla. Çok canım sıkkın