Sonunda buraya doğum hikayemi yazıyorum, hem heyecanlı hemde kelimelerimi hep seçerek yazmaya çalışacağım. İlk olarak ptesi günü kasılmalarım arttı normal kontrole gitmiştik nst ye girmiştim sancılarım düzenli çıkmaya başladı doktorum serum dilaltı gibi tedavilere başladı kasılmaları baya bi yavaşlattık sonra taburcu oldum. Aradan 1-2 gün geçti bu arada çalışıyodum izne çıktım hemen 34+6 ydım çünkü korkuyordum bebeğime bir şey olur diye acil olarak yatma kısmına geçtim. Neyse 1-2 gün sonra tekrar kasılma adet ağrısı gibi ağrılarım oldu saat 17-17:30 civarı yine hastaneye gittik ve yine kasılmalarım çıktı nst de gözleme aldı doktorum kasılmalar düzenli ve sık geliyordu ama açıklığım yoktu hatta şaşırdı bu kadar kasılmaya nasıl açıklığın olmaz gibi. Zaman ilerledi seruma başlanmıştı ki bebeğimizin kalp atışları yavaşlamaya başladı panikledik sonra doktor aç olmamı her an her şeye hazır olup sezeryana başlayabileceğimizi söyledi biz tabi yine korktuk zaman geçti yine sabaha doğru düzeldi herşey derken yine kalp ritimleri bozuldu artık doktorum bebeği riske atmak istemediğini ve almamız gerektiğini söyledi ciğer geliştirici vurdu ve bekleme sürecine girdik bir yandan da beni hazırladılar doğuma benim umrumda değildi hiç bişey sadece o iyi olsun bana yeter dedim ve çok şükür sabah 5:45 de oğlumun ağlamasıyla doğumum gerçekleşti biraz solunum sıkıntısı yaşadı ama çok şükür kısa sürede topladı ve yanımıza getirdiler. Doktorum çok iyiydi yaptığı müdahale ve operasyonda fakat beylikdüzü medicana beni ciddi anlamda hüsrana uğrattı çok düşük ilgi ameliyathane de full negatif personelleriyle harika giden sürecimi maf ettiler onun haricinde hem ameliyatım başarılıydı daha doğrusu sadece doktorum hemde ben çok sakin kontrollüydüm biz onlara sıkıntı çıkarmadık ama onlar sanki bebek dünyaya getirmiyoruz da zorunlu saçma sapan iş yapıyorlar. Bu süreçte hastane anestezi ekibi de önemliymiş onu anladım bir daha doğum yaparsam beylikdüzü medicana olmayacağından çok eminim. Soracağınız ne varsa her şeye açıklıkla cevap vereceğim kızlar bizimde hikayemiz böyle oldu çok şükür oğlumla evdeyiz en önemlisi bu sevgiyle kalın darısı sizlerin başına 🥰