sonsuzmasalim kızlar şuan 35 haftalığım ve 25 haftalıkken şeker yükleme testi yaptırmıştım negatif çıkmıştı. az öncede çok ağrılarım var diye eşim ile hastaneye gittik ve orda muayene ettiler beni. ultrasonda doktor bebeğin çok büyük olduğunu söyledi (3011g olmuş). daha çarşamba günü 2800g demişlerdi. yanlış anlaşılmasın ama yanılma payı olduğunu biliyorum o yüzden fazla takıntılı değilim kilo konusuna ama suyumda çok olduğunu söyledi. şeker yükleme testi yaptırdın mı dedi bende evet negatif çıkmıştı dedim. bugünde kan aldı ve yine bi bakalım eğer çok kötü çıkarsa değerler yarın ararız yatışınız yapılır dedi bebek içinde çok tehlikeli olduğunu söyledi. eğer aramazsak da doktorunuza gidin şeker yükleme testini tekrarlasın dedi. almanyada kaldığım için perşembeye kadar burda bayram ve her yer kapalı anca perşembe günü gidebilcem doktora. aranızda sonradan gebelik diyabetik olduğunu öğrenip veya başkasından duyan varmı? bebekleriniz veya bebekleri ne şartlarla dünyaya gelmişti? şuan cidden çok endişelenmeye başladım 😔
Mel53 sonsuzmasalim bende de var sonuçlar temiz çıkıyo ama ammiyon sıvısı fazla ve bebel gelişimi 2 hafta önde. Doktorum gizli şeker bu dedi. Yani bende tahlilde çıkmayan gizli şeker varmış. Diyet önerdi işte :/
AylinEmirEfe sonsuzmasalim benim ilk gebeliğimde 25 haftalık şeker yüklemesi değeri normalin biraz üstünde çıktı ve 1 hafta diyet listesi verdi dr uyguladım ve tahlil tekrarlandı yine yüksek çıkınca dahiliye bölümüne sevk yaptı Doğuma kadar insülin kullandım. Doğumdan sonra bıraktım. Bende de bebekte de hiçbir sıkıntı olmadı.
worin sonsuzmasalim canım bende almanyadayım, doktorum bir sorun olursa tatildeyiz hemen hastaneye git demişti.. Yediğin içtiğine biraz dikkat et Çarşamba sabahi hemen doktora git.. Bide tatilden önce doktora gittn mi?
Mel53 sonsuzmasalim şekerden tatlıdan uzak durucam.. muz mandalina falan yememeye dikkat edicem. Bol su, hamur işi yok. Tam tahıllı buğday ekmeği, beyaz ekmek yok. Makarna pirinç yok. 25. Haftadayım.. geçen hafta çıktı
sonsuzmasalim AylinEmirEfe bende ondan korkuyorum iste. acikcasi doktorda korkuttu beni. simdiye kadar insulin kullanmadigim icin bebegin organlarinda gelisim hatalari olabilir dedi☹️
sonsuzmasalim worin canım çarşamba günü rutin kontrolüm vardı doktorum da ve orda her şey gayet iyiyi demişti. dün de ağrılarımdan dolayı hastaneye gittim işte ordada bana böyle dediler bende anlamadım ya benim doktorum hiç görmüyor ya da gereksiz yere korkuttular beni hastanede. bizim burda çarşambaya kadar her yer kapalı anca perşembe gidebilirim doktora. hastanede ki doktorda kan aldı ya bana dedi eğer değerler çok kötü çıkarsa perşembeye kadar bekletmeyiz biz ararız çağırırız seni yine hastaneye ama aramazsak da yinede mutlaka git şeker yükleme testini tekrarlat dedi. umarım boş yere korkutuyordur beni. zaten doktor dün karnımı görür görmez şoka girdi çünkü cidden çok aşırı büyük bide baya kiloda aldım ya 🤷🏽♀️ neyse bekleyip göreceğiz elimden şuan başka bir şey gelmez. sen almanyanın neresinde yaşıyorsun?
worin sonsuzmasalim Wuppertal, Kölne yarım saat uzaktayım. Sen? Canım yediklerine birkaç gün dikkat et perşembeye kadar bişe olmaz inşallah.. Bana perinatolog suyun sınırda demişti 25. hafta ama kadın doktorum gayet normal dedi.. Bazıları elham yapmayı çok seviyor.. Çok korkulcak bişe de yok gelmişsin 35. haftaya 2 haftaya en kötü sezeryanla alırlar, pek sezeryandan yana olmasam da bebek sağlıklı olsun da geliş yöntemi hiç önemli değil:)
sonsuzmasalim worin inanmıyorum bende wuppertalda yaşıyorum bu kadar tesadüf olamaz 😱😱 evet görümcemdede o zamanaları hastanede çok korkutmuşlardı ama sonuç olarak bir şey çıkmamıştı inşallah bendede öyle bir durumdur da boşuna endişeleniyorumdur. bende sezeryanı istemiyorum bi aciliyeti olmadığı sürecede kabul etmem asla 😕
sonsuzmasalim worin aynen 😂 aslında bethesdada doğurmak istiyordum ama benim hebamme heliosla anlaşması varmış o yüzden mecbur orda doğum yapacağım. zaten helios bana arabayla 5 dakika mesafede 😅 sende mi orda doğuracaksın?
worin sonsuzmasalim evet bide Helios’da intensivstation var daha çok güven veriyor bana açıkcası:)) Benim hala hebammem yok ya, 2-3 tanesini aradım elberfeldde oturduğum için bize uzak dedler :/ senin muhtemel doğum tarhin nezmn?
sonsuzmasalim worin evet tek avantajı heliosun o zaten. ben gebeliğin başında kusmadan dolayı orda yattıydım baya bi ve memnun kalmamıştım sadece öğrenciler vardı hemşire olarak ve kimse bir şey anlamıyordu. o yüzden bethesdayı istemiştim ama hayırlısı olsun bakalım. durum böyle olunca gittim krankenkassede zusatzversicherung yaptım bari orda rahat edebileyim diye 🤷🏽♀️😂 benim hebamme elberfeld tarafında kalıyor ama ben 10 haftalıkken ayarlamıştım onu bile ve bana o zamanları tek kişilik yerim kaldıydı demişti. çok çabuk doluyorlar ve bulması zor oluyor. benim tahminen doğum tarihim 29.01. , seninki ne zaman?
worin sonsuzmasalim benim de 9 şubat.. heliosdaki hemşireler iyilerdi ama, voll lieb:) Ay ben gittim Kreissaaleinführunga kesinlikle familienzimmerda kalıcam umarım normal doğum olur çok kalmak istemiyorum hastanede😂
sonsuzmasalim worin kendi hemşireleri iyiler zaten aber die praktikanten ... 🤷🏽♀️ neyse 😂 evet bende gitmistim bende familienzimmer istiyorum ama sadece 3 tane varmis oda artik sansimiza bos olursa🙄🤔 onun disinda iki tane zweibettzimmer varmis onlardan birini alirim olmazsa esim ordada kalabilirmis yanimda.