Pamuk evet doktorum da aynı şeyi söyledi. Ama ilk defa böyle net bi belirti yaşadım çok değişik duygulardayım, sona geldiğimi net bi şekilde hissettim ilk defa tedirginliklerle korkularla geçen aylardan sonra, serklajlı olduğun için sen çok iyi anlarsın :) Hepimiz içn hayırlısı bakalım sağ salim doğumlar nasip olsun inşallah hepimize 🤲🏻