G50g Defnem06 7 yaşında kızım 1 kimyasal yaşadım 6+3 te de evde düşük yaptım Baya baya benziyor yaşadıklarımız 2 hafta oldu daha düşük yapalı hc korunmadım arkasına hemen kalırsın dediler bakalım hayırlısı allahtan
Defnem06 @G50g aynen maalesef inşAllah bundan sonraki süreçte güzel haberlerimiz de ortak olur. Hangi şehirdesiniz? Kaç yaşındasınız:))