Neva_aydn doktora gitmeni tavsiye ederim benimde 1 buçuk sene olcak evleneli baştan beri korunmuyorum doktora gittim kist varmış ama benimde adet düzensizliği olmuyordu doğum kontrol hapı kullandım 3 ay şimdi hamile kalabilirsin bir sıkıntın yok dedi doktor bir tane hap yazdırdı pıkassos diye mineraller içeren takviye edici gıda olarak geçiyor bu ilaç içinde folik asitte var umarım yakında hamile kalırım bence sende bir gözükmeni tavsiye ederim 😊