Anonimkoo Kızlar Dr.Ahmet Uysal’a randevu aldım ilk defa gideceğim gidip memnun olanlar var mıdır nasıl acaba?
Tuti123 Melos92 Melos92 daha önce doğum yapan bi tanıdığınız var mı eli hafif mi royalde ameliyathaneler nasıl acaba bilginiz var mı?
Cambardak__ Ben memnnun kalmadım kimyasal düşük yaptım olabilir tamam bu ay yine devam diyip başından savdı ne bir ultrasonla bakmak nede bir şey. Demirim düşük çıktı ilaç bile yazmadı. Tavrını beğenmedim Erkan coskuna gitmeyi düşünüyorum