Minik122020 adetim bittikten sonra çok değil 6 gün içebilmiştim sonrasında yumurtlama günlerini değerlendirdim ama hiç olumsuz düşünmeden hep güzel düşünerek karnımı severek elimi karnıma koyup sağlıklıyım ve bir gün anne olucam bebeğim karnımda büyüycek diye hep güzel düşünerek