premsesanasi alttada benim aldığım yastığın linkini atmışlar canım,o yüzden tekrar atmadım,büyük U şeklinde olanlardan,daha sonra emzirme yastığı olarakta kullanıcam bunu,fiyatı ve kullanım açısından iyikide almışsım dedim,umarım sende severek rahat bi şekilde kullanırsın..