ozkangulkilic ben eşimlede giriyorum, geçen muayeneye annemle gitmiştim annemle girdim fotoğraf veriyor, cihazda kağıt vs yoksa telefondan çekebilirsin diyor cebeciye ben ilk kan vermeye gitmiştim sonra sonuç için bile uğramadım cihazları pert doktorları o eski halinden eser yok resmen içi pisti birde