Merhabalar ben 34 haftalık ikiz gebeyim bir haftadır özellikle geceleri iki elimde uyuşma ve karıncalanma gibi his var gün içindede devam ediyor normal mi bu durum birde iki gündür vücut ağrım var kollarım bacaklarım geceleri uyuyamıyorum 2 saat sabah karşı belki uyuyorum çok zorlanıyorum bu durumu yaşayan varmı 2 hafta sonra planlı doğumum olacak