Ozgealyaayz sağlık ocağında yine 1 kutu yazıyor ama sağlık ocağındaki doktor da tnıya gebelik yazarsa yine ödemiyor, venöz tanısı yazması gerekiyor o da 10 günlük 1 kutu ben çok uğraştım bunun için yaklaşık 4 hafta böyle sağlık ocağında venöz yazdırıp aldım, daha sonra kadın doğuma gittiğimde doktoruma raporu sordum o da hemen yazdı raporu, eczaneye gittiğimizde hem karlı payını çok az ödedik, hem de 3 kutu birden aldık raporla