Merhaba öncelikle. Herkese iyi haftalar.
33 haftalık hamileyim. 2 hafta önce 80 küsürlerde olan CRP yüksekliğinden ve amniyotik sıvı sızıntısı şüphesi dolayısıyla erken doğum riskiyle bir süre hastanede tedavi gördüm bu süreçte önlem amaçlı ciğer geliştiriciler yapıldı tedavi uygulandı ve CRP değerim 3’lere kadar düşmüştü. Şu an ise covid pozitifim ve 6.günüm. Dün test yaptırdığımda CRP değerimin yine 40’lara çıktığını farkettik. Son 2 hafta aksiliklerle dolu geçiyor.
Bu kadar sorunun üst üste gelmesi hem psikolojik hem bedenen anne adayını gerçekten çok yoruyor ve yıpratıyor. Kaygı durumum oldukça üst seviyede. Bu kadar CRP yüksekliği ve Covid durumunun bebek üzerinde olumsuz bir etki bırakmasından çok endişeliyim. Sizlerden bilgi ve düşüncelerinizi paylaşmanızı rica ediyorum. 🙏🏻