2baby1mom__ Kızlarr dua edin 35 haftalığız daha gece,4.30 da birden suyum geldi hastanedeyim şuan yatış verildi suni sanciyla başlatıcaklar açılmam Felan hiç bişi yok çok korkuyorum dua edin lütfen 🥲♥️
Semra91 2baby1mom__ Allah yardımcın olsun çok şükür bende sabah 4.20 de doğurdum şükür rabbim herkese nasip etsin tez zamanda sağlıkla kavuştursun inşallah seni de
Yasemincanakci 2baby1mom__ Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına al lütfen bana da dua benimde dogumum cok yakın