es21 Kızlar 12 haftalık gebeyim doktor idrar yolu enfeksiyonumun olduğunu geçmezse erken doğuma yol açar vs gibisinden bi şeyler söyledi bi ilaç verdi fakat tadı o kadar kötü ki midemi cok bulandırıyor baska bi çözümü yok mudur sizce ilaçsız ne yapabilirim
cokbilmismom es21 bulandirsada mecbur içeceksiniz, bir tedavi başlamış doktorunuz burda başka çare aramak gereksiz zaten bir ilaç öneremetiz sonuçta doktorunuz en iyisini bilir. Ve enfeksiyon cok ciddi bir durum ne yapıp edip için o ilacı
Alan_Yeliz es21 fidil ve travazol kullandım ben çok iyi geldi bana ilaç içmekten iyidir yani şuan yok bende arada geliyo bana ki basliyomus gibi oluyo travazol sürüyom geciyo
Busraakl Bende 5 haftalık hamileyim klamoks antibiyotik verdi onu kullanıyorum. İleri dereceymiş bendeki
Tecrubesizaile Bende de 20. Haftada enfeksiyon oluşmaya başlamıştı nioli işe rahatladım diyebilirim en azından enfeksiyonum hiç artmadı ilaçta kullanmıyorum bi doktoruna danış istersen
ponck-123 Tecrubesizaile nioliyi gebelikten önce kullanıyordum çok iyi gelmişti bana da gebelikte kullanılabilir mi ya bende kullanayım
Tecrubesizaile Dmr4520 kullanan çok var ama dediğim gibi bi doktoruna sor derim bazıları gebeliğin gidişine göre önermiyor çünkü
Tecrubesizaile Dmr4520 ben hiçbir sorun yaşamadım dediğim gibi ama riskli giden bi gebeliğin yada alerjik bir bedenin varsa danışmalısın
Tecrubesizaile ponck-123 ben kullandım dediğim gibi doktorum saf yağ olduğu için izin vermişti bi sorunda yaşamadım şükür danışıp kullanabilirsin bence
Momofelisa es21 ilaca ek bol su. Geçmesinden ziyade tekrarlanmaması önemli yoksa sürekli ilaç kullanmak zorunda kalırsın