Daha önce hepsiburada’dan yaptığım ebebek alışverişlerimin tamamı adresime ulaşmadan kendi kendine iade edildi indirimden diye aldığım hiçbir ürün evime gelmiyor bu kez ebebek kendi sitesinden alışveriş yapayım dedim yine AGT kuryeye vermişler yine aynı şeyi yaşayacağım gerçekten artık sinirlerim bozulmaya başladı. Aynı sorun yaşayan var mı Varsa nasıl çözdünüz ebebek ile konuştum hiç çözüm odaklı değiller AGT kuryeye zaten ulaşamıyorum WhatsApp destek hatlarına yazıyorum 3 gün sonra cevap veriyorlar🙄🙄