Gamzeses26 hamileliğin son üç ayında oluyormuş.ben 17 haftalığım ve bende karpal tünel sendromu var yani sinir sıkışması. Doktoruma sordum normalde son 3 ayda olur dedi nörolojiye gittim emg çekildi doğuma kadar çekicem bunu gece yatarken ve gündüz bileklik kullanıyorum.