Yani kesin şekerden mi demiş doktor. Ben normalde de şeker hastasıyım hamileyim.annemde kardeşime hamileyken şekeri varmış bilmemişlerZ kardeşim gayet sağlıklı doğdu sadece 5850 kilo doğdu🤭 iri bebekti ve normal doğum yaptı annem… demek istediğim gebelik şekeri yada tip 1 şekeri olan birçok anne var sağlıklı evlatlar getiriyor dünyaya. Hiç düşünmeyin beslenmenize dikkat edin şekeriniz stabil kalsın hamileliğin tadını çıkarın🌸