Dilanozbeyuce Canım kızımın adı Derin. Eşimle sevgiliyken Canan Tan ın Yüreğim seni çok sevdi kitabını okumuştum orada vardı ilk kez duymuştum çok beğenmiştik kızımız olursa Derin olsun dedik. 4 yıl sonra kızım oldu adı da Derin hiç başka isim düşünmemiştik şimdi 10 yaşında nasıl merhametli nasıl güzel huylu hiç üzmedi bizi büyürken hiç yaramaz değil. Şimdi ikinci kızımı bekliyoruz inşallah ablası gibi olur diye dua ediyorum. Size de güzel gelir inşallah Derin adı. Sağlıkla kavuşun sağlıkla büyüsün İnşallah <3