Merhaba herkese 3 ay 25 günlük bir kızım var dün gece Allahım biz ne yaşadık dediğimiz bir gece oldu. Yarım saatte bir uykusunda ağladı emzirdim emdi yatağına bırakınca tekrar ağladı. 4. Ay uyku gerilemesi bizi erken mi yakaladı yoksa bu zamanlarda mı başlıyor? Sizler nasıl başettiniz, bizi daha neler bekliyor, ne zaman sona erer, bittiğinde bebeğimin uykusu nasıl bir hal alacak? Deneyimli annelerden tavsiyeler bekliyorum!