eljid iyi akşamlar arkadaşlar ya ben premature doğum yaptım ve 29 haftalık bebeğim 49 gün kuwezde kaldı ve şuanda 2.5 aydır yanımda çok sukur rabbime elhamdülillah eşimi işten cikardilr ve çok zorlandık haliyle bebek war ve mama yiyen bir bebek sütüm kalmadı çünkü her neyse eşim iş bulamadı dışarıya başka şehire çalışmaya gidince kaynanam haliyle yanımda kalmak zorunda kaldı ama ben çok bunaldim ya herşeye karisio bebeğe böle bak bebeğe şöle bak ben hergun yavrumun üstünü değişirim yani temiz bakılması şart bilirsijz premature çünkü neymiş her dakka çamaşır yikiomsm üst degisiomsm gece mama verirken e ver ben verim size yemin ediorm ki horul horul yatio çocuk catlio beb mama yapmaya gidince dönüşte bakmio bile neymiş ben alisirmisim kendi bakarsa ya insan derki bu kızda yoruluo uyumuo nöbetleşe bakalm der dimi yok ama hiç bir şeye karismio ama gündüz oldumu kucağından indirmio resmen çocuğumu kendine alıştırmaya calisio ve ben çok sinir olmaya başladım yani eşime dedim eşimde takma dedi hep destekcimdir saolsn allah razı olsn ondan dört dörtlük eşim ama bu kadın böle olduğu sürece napcm bilmiorm sahipsizlik çok zor başka şehirde esin yok çok zorlaniorm napim kızlar akıl verin:((
Migrenligebe eljid bi sey desen daha kotu olacak, sabretsen zor. Allah yardimcin olsun. Dua et bol bol.
eljid Seddda cnm bizde düşündükçe eşim sadece 3 ay calisck 1 2 senelik iş olsa bizde gidecektikte bosyere gitmiş oluruz 3 ayligina