11-02- çok güzel geçer inşallah hem sezaryenin hemde sonrası. Benimde devamlı oluyor ama kuvvetli sancı bekliyorum kaşık ağrısı hep var bel ağrısı uyutmuyor zatende paşam kuvvetli bir belirti vermiyor. Doktorumda normal doğumu beklediği için her şeye normal normal diyor. Onun rahatlığı beni geriyor 😀