Ah kızlar bende buraya yazdım çok şükür doğurdum 😂 öyle abarttıkları gibi değil sezaryan cuma günü yatışım yapıldı sonra gelip aldılar beni odadan ortam önce bi korkuttu baktım herkes çok rahat gülüp eğleniyorlar konuşuyorlar herkes Pozitif rahatladım oturttular sedyeye narkoz için iğne yapılacaktı o zaman çok gerıldım ama iğneyi yapan kişi de o kadar iyiydi ki korkumu aldı normal damar yolu açılır sızlat ya öyle bir ağrı oldu dayanılmayacak gibi değil asla damar yolu gibi tamamen sonra uzattılar beni ayağıma sıcaklık geldi sondayı taktılar hiç hissetmedim sondayı taktıktan 2 dakka sonra bebek çıkıyor dediler inanmadım bu kadar erken olamaz dememle bebegın ağlama sesi geldi 😍 zaten ondan sonrasını umursamıyorsun bebegın heyecanından sonrasında da asla ağrı yok sadece sana dokunduklarını hissediyorsun bebeği giydirip gosterdıler bana götürdüler sonra odaya bende bebekten bi 20 dakka sonra çıktım odaya götürdüler kum torbası karnıma koydular o biraz canımı acıttı ama kuvvetli ağrı kesiciler yapıyorlar gevıyor ağrı 4 saat sonra yürüttüler asla zorlanmıyorsun yere bakmadığın sürece iki üç adım oda da attırdılar sonra oturdum kanepeye uzanmadım sigara kullandığım için bi yarım saat sonra eşimle kalktım kolidora çıktım yavaş yavaş yürüyüp sigara içmeye çıktım ondan sonra da hep desteksız yürüdüm bugün 4. Günümüz çok şükür toparlanıyorum yavaş yavaş sadece yataktan kalkacağım zaman destek alıyorum ayaktaykrn hiç sorun yok emın olun çok yürüyün hatta bas ağrım hiç olmadı🙏🏻 bu sekılfeydı merak ettıgınıx bişey varsa sorabilirsiniz ben çok merak edip Herseyı sormak istiyordum sizde Herseyı sorabilirsiniz 😍😍🌸🌸