hepoyleolurzaten_ Kızlar adet günüm 24 ocaktı.Bugün gecikmenin 5ci günü test yaptım silik çıktı yine acaba dış gebelik ola bilirmi?😥
rabisskocc hepoyleolurzaten_ silik çıkması boş gebelik dış gebelik anlamına gelmez, verdiğiniz kan değerlerine ve çekilen ultrasona göre karar verilir keseye ve bebeğe bakılır. Hamilesiniz ve hamileliğinizin ilk üç ayı tekrar test yapsanız bile silik çıkacaktır sonrasında pozitif veriyor
hepoyleolurzaten_ Eliff112 daha önce bir dış gebelik yaşadım evet ama onda adetin 3.4 cü gününde kanama vardı ama bunda 5gün geçiyor kanama vs yok
Aslihan96 Benimde öyle olmuştu, silik çıkmıştı kan değerim 600 lerdeydi şimdi 6 hafta 2 günlük kesesini gördük, silik çıkması çok normal yeni bir gebelik olduğu için 🥰
Eliff112 hepoyleolurzaten_ sizi çok iyi anlıyorum şimdi tedirginsiniz bende dış gebelik geçiriyorum şu an stres yapmayın, her gebelik öyle olacak diye birşey yok çok düşük bir ihtimaldi bizi buldu ama iyi düşünmeye çalış lütfen inşallah hayırlısı ile gelir, benim ilk cocugumdada ilki silikti kaset testler geç cikariyor bazen
hepoyleolurzaten_ annelik_4 inşAllah canım çok teşekkür ederim vericem kan şuan veremedim 1 haftasl olsun vericem