34+4 haftalığım bende benim oğlan en başından beri hareketli bir bebek olmadığından ben açıkçası çok fazla hareket etmediğinde hiç yadırgamıyorum keşke karnımı delecek kadar etse kimi anneleri okuyorum burda uykumdan tekmeyle uyandım yazıyor güçlü tekmeleri var yazıyor ben hiç öyle olmadım.. hep ufak ufak dalgalanma şeklinde olur ve dışarıdan çıplak gözle bakıldığı zaman bile nadiren görünür hareketleri ben kendim bile göremiyorum kimi zaman.. endişelenmeyin büyüyorlar ve git gide yerleri daralıyor içeride hareketleri eskiye nazaran azalabilirmiş. Önemli olan sayın eğer günde 9-10 kere hareket ediyorsa korkulacak bir şey yok demektir. 10 dan az ise ve gün boyu hiç etmemişse o zaman doktorunuza yazarsınız ☺️ birde çikolata yiyip solunuza yatın o zamanda hareketleniyor bebişler