Merhaba kızlar çarşamba günü sezeryan oldum ve bir gece yoğun bakım da kaldım o gün bugündür geçemeyen öksürüğüm var doktora da gitsem parol iç dediler ben de sabah akşam ıhlamur ayva yaprağı kekik karıştıra içiyorum ama asla fayda etmiyor öksüröekten dikişlerimden sıvı geliyor benim gibi öksürük olup şunu yaptım ya da kullandım diyip geçti diyen varsa bana da yazabilir mi