12 saat önce sezeryan oldum. O an korksamda şimdi bebeğimde bende iyiyiz çok şükür. Birşey sormak istiyorum. Özellikle sezeryan yapmış olanlar yardımcı olabilir mi? Kontrole gelen hemsireler karnıma bastırmak istediler ilk geldiklerinde henüz narkozun etkisi geçmemişti dayanabildim. Ama ikinci gelişlerinde o kadar ağrıdı ki yapmayın kalsın dedim. Bu her sezeryanda herkeste yapılıyor mu? Yapılmasa ne olur? İçerde kirli kan yada kalanlar çıksın diye yapılıyormuş. Sonra içerde kalırsa iltihap falan olur dedi hemşire. Kendi kendine rahim kendini temizlemez mi? Sezeryan olan arkadaşlar sizlere de böyle birşey yapıldı mı?