12345bynmerakli Merhaba, gebeliğimde hem çok aşerdiğim için hemde hararetim olduğu için çok fazla mineralli su ve gazlı içeçek tüketiyorum… aşırı derecede sıvı tüketiyorum her türlü. Bebeği etkiler mi ? Bebek gazlı olur mu ? Siz çok tükettiniz mi Haftadayım
xhbgns 12345bynmerakli Gazlı içeçekle bebeğin gazını bağdaştıramadım, gazlı içecekler içerdiklerini katkı maddelerinden yani içeriklerinden dolayı önerilmiyor. Sade soda (mineralli sudan kastını budur herhalde) günde bir tane izin veriliyor ben her gün içiyorum
susaMom_ 12345bynmerakli Bazen çay bardağında kola ya da gazoz gibi şeyleri içiyorum yemeklerin yanında canim çekiyor maden suyunda bir problem olmadığını düşünüyorum
Arenn1 12345bynmerakli normalde kolaya hiç dayanamam günlük 2.5 litre içen insanım.Hamilelikte içmemeye gayret gösteriyorum geçen canim çok çok istedi dayanamadim 1 bardak içtim gazdan duramadim karnım da çok ağrıdı vala
12345bynmerakli xhbgns Biyerde bebek gazlı olur diye okudum o yüzden sordum ☺️ mineralleri suyu günde bi litre içtiğim oluyor…dengelemek için bikaç gün içmiyorum ama nekadar doğruyum bilmiyorum
12345bynmerakli Kolayı susaMom_ Kolayı fazla tüketmemeye çalışıyorum ama yinede bazen aşırı hararetim oluyo günde bi iki bardak içiyorum 🥺🥺🥺
susaMom_ 12345bynmerakli Bende işte çay bardağında içiyorum sadece öyle idare ediyorum bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
xhbgns 12345bynmerakli Mineralli sudaki oran önemli ama o kadar içmemeye çalış, yine de doktorunuza da danışın 🌸
mrv1903 Sade soda günde 1 tane içilmesi öneriliyor. Açıkçası kolaya dayanamayan biri olarak 9 aylık hamileliğimde 9 bardak içmemişimdir. Eve hiç aldırmadım olursa dayanamam diye. Dışarda yemek yerken falanda eşimin kolasından 1 2 yudum aldım. O da canım çok çekerse. Sağlıklı bişey değil içilmemeli. Doğumdan sonra kana kana içmeyi düşünüyorum 🤣
mrv1903 EceAtak Yok 1 bardak bile içemedim ya hep iki yudum iki yudum 😃 1 bardak içeceğim demek istedim kana kana 🤣