Yolcu1 kusura bakmayın bende yıllarca içtim ve aşırı bağımlıydım sigara içmekten zevk alıyordum arkadaşlarım bana aşık gibisin derdi bebeğimi öğrendiğim gibi bıraktım kolay olmadı içim daraldı nefesim daraldı elim gitti ama o gün bugün oldu ağzıma sürmedim bebeğim şuan sigara değil mis gibi anne kokusu alıyor kolay değil biliyorum içindeydim bende yaşadım ama bırakamıyorum deme lüksümüz yok bu konuda 2 dakikalık zevkimiz için bebeğimizin nefesinden çalamayız. Çocuğunuz doğup büyüdüğünde dahi içmek istese delirirsiniz demi biz daha karnımızdayken mi içirelim😌 bunları düşünün sürekli bebeğe zararlarını okuyun ve bunları aklınızdan çıkarmayın her çekişinizde bebegimi zehirledim diye düşünün inan bebeğinizi düşündükçe çok kolay bırakacaksınız 🙏🏻🌸