bbaby44 bendede oluyor , wc ye bile oturamıyorum bazen yataktan kalkmak xaten eziyet , az önce belime kasıklarıma regl olacakmışım gbi kramplar girip cıktı valla sıkıntılı şeyler anlamıyorumda ilk gebeliğim 5 subatta kontrolüm var doktor ozaman karar verecegiz demişti