Mlke_plt YouTube da güvenilir bir kaç doktor dinleyin derim bununla ilgili. Su azlığı olabilirmiş bu aylarda ki sürekli kendini yenilermis bol su için çünkü içtiğiniz su ile yenileme yapılıyor . Eğer risk yoksa bebeği erken almak her zaman 1-0 başlıyor hayata . Arkadaşım sezeryan ile doğum yaptı doktora ben 38 haftalıkken alın ddi oda beklemedi aldı şimdi ciğer den sorun yaşıyor bir sorun olmuyorsa kalabileceği kadar kalsın. Bu arada bence 1-2 doktora daha gidin ve normal şekilde görünün size onlarda suyunuz az falan diyecek mi bir bakın. Çünkü bazen kendi doktorun seni beklemiyor en küçücük şeyi risk görüyor.