Şuan 38+5teyim, geçen hafta yaptı doktorum çatı muayenesini. Nstde hiç sancım da çıkmıyor, çatım müsaitmiş ve dediki 2 hafta içinde doğmazsa suni sancı ile doğuracaksın. Sonra 2 kez nişana benzediğini düşündüğüm şeyler gördüm ama hâlâ doğum sancısı yok 1 hafta olmasına rağmen. Doktor bilerek uyarı falan yapmazsa sıkıntı olmuyor bence. Tabi çok gerekli mi bilemiyorum, sadece tecrübelilerin yorumlarından anladığım kadarıyla çatı normal doğuma müsait değilse normal doğumu zorlamamak gerekiyır sanırım. Bide sizin haftanız da erken değil, bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum