Merhaba herkese. Hamile olduğumu 6 haftalıkken öğrendim ve vajinal ultrasonda kese net göremediler. Oyuzden kalp atışını dinlemek için 8’inci haftada gelin dendi. Kesenin net görünmemesi biraz endişenlendirdi. Benimle benzer durumu yaşayanlar var mı?