Minigiim-vebenn52 umrumdadegil kız valla gündüz uyuyo gece uyumuyo gerçekten ana karnında nasılsa öyle oluyomus geceleri bol bol uyun ben diyim size kendime kızıyorum niye uyumamışım geceleri diye 😭
umrumdadegil Minigiim-vebenn52 ciddi misin ya bende yandım o zaman bizimkide aynı çünkü 🥲 keşke uyuyabilsem gece uyunmuyor ki
bbaby44 Elfthh offf 20 ler ayri zordu valla şuandaki de hareket kisitlamasi oldugu icin zor ve dogum heycani korkusu derken geceler boyle geciyo
Dreamssss Elfthh gündüz uyuyabilirsem koltuk da midem yanmadigi zaman uyuyorum ikinci hamileliğim ztn üç yaşında bir de kızım pekumkun olmuyor ama işte artık dogursam diyorum 🥺 çok yoruldum bı yandan korku da var içimde nasıl olur nasıl ilerler falan ilk kızım tüp bebek normal doğum yaptım suni sancıyla basladik 17 saat sonunda doğum yaptım çok güzel memnundum bunda doktorum kndi sancini bekleyelim dedi ağrılar oldukça geçer mi geçmez mi falan diye düşünüyorum birde