1bebe1meow Kızlar 8 haftalık gebeyim duş aldıktan sonra göğüs uçlarım kopuyor sanki o kadar acıyor ki tarifsiz sizce neden ve böyle bişey yaşayan var mı aranızda 😢
Mervettas 1bebe1meow benim neredeyse 6aya kadar sürdü o Canm banyodan sonra deli gibi kaşınıp yanıyor hassaslaşıyor soyuluyordu. Soyulmasi hala var 41 gün kaldı düşün hatta hassaslikta var bir süre sonra rahatlarsın normalmiş yani
Rabiss34 Haftan yeni vücudun regl belirtileri gösteriyor benimde öyleydi vücudun bebeği tanımıyor bu yüzdem tepki gösteriyoda olabilir bende dokunamıyodum o haftalar 🥲
1bebe1meow Rabiss34 yaaa öyle mi oluyor gerçekten bunu bilmiyordum 😢 çok canım yanıyor atlet bile giyemedim duştan çıktım öylece bekliyorum geçmesini çok kötü ama bebişim sağlıklı olsun da ona her şey değer 🥲👼🏻
1bebe1meow Mervettas umarım geçer uzun sürerse çok kötü bir de bunun üstüne bebiş emzirmesi var kökünden kopacak heralde 😢
1bebe1meow Esen3 göğüslerim o kadar büyüdü ki garip bir şekilde kocaman babane sütyeninden başka bişe takamıyorum 😂
Rabiss34 1bebe1meow bu yüzden de doğuma 1 2 ay kala göğüs ucu kremi kullanmaya başla derim ben öyle yaptım çünkü :) yapıyorum hatta :)
Rabiss34 1bebe1meow ben incia markasını aldım lansinoh kullanan da var ama memnunum o markadan çünkü bitkisel katkı maddesi yokmuş içinde bir bak istersen :)
Muratseyma2015 Ben 14 haftalık hamileyim hatta bu soruyu bende sormak istiyordum ilk gebeliğim normal mi diye ay Allah razı olsun içimi rahatlattınız normal heralde 🥴