ngksu Haftada cinsiyet belli olurmu ya da bakarlarmı devlette? İkili tarama oldum 12. Haftamda kimse bana şu vakit gelirsinde cinsiyetine bakarız demedi resmen bi sevabına söyleyin diye kendim gidicem… 1 ayı daha var demişti usg ye bakarken taramada benimde 15. Haftada annemler gelcek sürpirz olur diye acaba dedim 😂 şimdi giderim niye geldinki saçmalama derler iyice sinir olurum önden size sorayım 15. Haftada eğitim araştırmaya bağlı hastane söylerlermi?😂
ngksu Sermec27 ne güzel ya beni insan yerine koymadılar valla ne gel dediler ne ben sormadan söylüyolar 12+3 üm şuan perşembe gittm işte elime film bile vermedi şurda hevesleniyordum atarım diye 😂
Sermec27 ngksu aslında biraz doktorla alakalı bana denk gelen doktorlar iyi doktorlar anlayışlı ilgili doktordu ondan dolayı görünce hemen söylediler 🥰
Rabiss34 Özel hastaneye gidiyorum 15. Hafta erkek dendi 18. Haftada kız olduğunu öğrendik o haftalar tam kesin olmuyor 18. Haftadan sonra kesin cinsiyet söyleniyor :)
ngksu Rabiss34 Ozaman ortalığı karıştırmayayım ben😂 zaten kıza çok odaklıyım kız deyip erkek çıkarsa oturur ağlar zor susarım😂😂😂
Rabiss34 ngksu vallla ben bi şokllanmıştım ki doktorum çok iyi o yüzden terslik olmasın biraz bekle derim insan çok merak ediyor evet anlayabiliyorum seni günler geçmiyo fln ama net olması en güzeli😂 Allah gönlüne göre versin inşallah 🙏