Bende bırakamadım içtim devam ettim amannn bişey olmaz mantığıyla ve bu sabah doğumu yaptım bebek sabah beri solunum sıkıntısı çekiyor içten içe çok vicdan azabı çekiyorum ama baş kalkınca olmasın diye sesimi de çıkaramıyorum bizimkilere imkan varsa bırakın valla çok kötü bi duyguymuş sabah beri sezeryanlı halimle yoğun bakımın önünde dört dönüyorum deliye döndüm